دیگر مقالات

خدمات تخصصی دندانپزشکی اطفال چگونه است؟

تفاوت پزشک اطفال با بزرگ سال چیست؟هزینه ی دندان پزشکی کودکان چگونه است؟چرا دندان پزشکی اطفال معتبر است؟فلوراید درمانی چیست؟فیشورسیلانت چگونه است؟ارتودنسی کودکان به چه صورت است؟

ترمیم دندان های شیری

دندان های کودکان ممکن است بنابه دلایلی از جمله شکستگی یا رشد نکردن صحیح و یا پوسیدگی نیاز به پر کردن داشته باشد.
میدونستید پر کردن دندان ها
فقط برای دندان های دائمی نیس
و برای دندان های شیری هم وجود دارد؟

اگر کودک در دندان شیری خود درد یا عفونت داشته باشد
باعث میشود از غذاخوردن دوری کند و گاهی دل درد می‌شود که این موضوع باعث ضعیف شدن کودک میشود

روکش دندان شیری

اگر پوسیدگی در دندان شیری شدید باشد با پر کردن نمیتوان از آن محافظت کرد.این روکش هنگام افتادن دندان شیری به همراه دندان از دهان خارج میشود.

ارتودنسی کودکان

وقتی دندان شیری زودتر کشیده شود یا بیفتد
در این صورت باید ب دندانپزشک اطفال مراجعه کرد تا اقدامات لازم توسط دندانپزشک انجام شود.

درمان تحت بیهوشی

فلوراید درمانی

فلوراید برای تقویت مینای دندان است.
این روش باعث بیشتر شدن مقاومت دندان کودک هایمان و پیشگیری از پوسیدگی است

فیشورسیلانت (شیارپوش)

اگه یه روش بی‌خطر و بدون درد برای فرزندتان نیاز دارید که برای مدت طولانی مقاومت دندان هایش رو بالا ببرد ما فیشور سیلانت را معرفی میکنیم
این روش از پوسیدگی دندان هم جلوگیری میکند.
این روش چگونه است؟
در سطح جونده دندان یعنی سطوحی که غذا بین آن جویده و له میشود
برای پیشگیری از هر نوع پوسیدگی شیارهای دندان را با استفاده از مواد همرنگ و مخصوص دندان به نام سیلانت میپوشانند.
یادتون نره همه این روش ها برای سلامت دهان و دندان فرزندانمان موثر است اما نباید مسواک و نخ دندان در این بین فراموش شود.
کلینیک های تخصصی دکتر دندان با تضمین یک عمر کیفیت به همراه ۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف برای تمامی خدمات درمانی و زیبایی ، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.